Gårdagens och Dagen Ridpass

Publicerat: 2011-06-11 / 18:04:42 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!
Här kommer gårdagens och Dagens Ridpass:
Gårdagens Ridpass: Jag kom till stallet ganska sent.
Då var hon redan inne så jag tog ut henne i gången så jag kunde mocka.
Hon stod så lungt och snällt där i gången medans jag mockade!
Det var jätte skönt, man det berode nog på att hon var trött och varm!
När mockningen var klar borstade jag henne, lindade och tränsade.
Sen var det bara att hoppa upp.
Det var lektion på utevolten och ridhuset var för varmt så jag bestämmde mig för att rida på gräsparkeringen.
Först var hon lite försiktig och ville kolla sig omkring fört.
Men sedan gick det jätte bra och jag skrittade och travade runt lite.
Var ett ganska kort ridpass eftersom det var så varmt, men hon var jätte duktig.
Dagens Ridpass:  I dag kom jag till stallet lite tidigare, jag började med att mocka och sedan hämtade jag henne.
Då fick hon äta sin lunch och jag åt min bulle, mums :P
Sen borstade jag av henne och lindade och trönsade.
Red barbacka precis som igår, men det är bäst nu när det är så varmt.
Det var lektion även i dag på utevolten men dom red ut i skogen så då vart volten ledig :)
Så jag red lite där och hon var super duktig!
Jag tränade lite på skänkelvikningar och fatninger från skritt till trav.
Hon var jätte duktig idag me min lilla plutt!
Men sen fick jag plötsligt väldigt brottom till bussen.
Så jag fick göra allt väldigt fort!!!!
Men som tur va så han jag!

Lovisa
Publicerad: 2011-06-11 / 20:56:14 | Blogg: http://lovisadehlin.blogg.se/

Kul! Din är också fin! :) Kram

Hannah
Publicerad: 2011-06-11 / 21:56:21 | Blogg: http://hannahlydin.blogg.se/

Sv; Tack så mycket :) Din är också jätte fin och bra, läser den varje dag ! ;)

SAGA
Publicerad: 2011-06-11 / 22:08:37 | Blogg: http://itsnobigdeal.blogg.se/

sv: hoho, taaaaaack :D

Rebecka
Publicerad: 2011-06-11 / 22:56:40 | Blogg: http://hoppryttarns.blogg.se/

sv: åh tack! :D detsamma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback