You are the best!

Publicerat: 2011-07-01 / 22:24:27 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!

I dag var jag hos min underbara!
Jag och familjen åkte ut till siggest, men pappa och lillebrorsan spelade fotbollsgolf medan jag och mamma gick till Nessie.
Vi gick först och hämtade henne i sommarhagen.
Hon var jätte duktig och kom när vi ropa på henne.
Sedan gick vi till stallet, och väl där börjde vi visitera och borsta henne.
När det var klart så red jag tillbaka till hagen.
Hon var supersnäll hela tiden, och stod bara och njöt av att få bli ompysslad.
Mamma tog med sig sin kamra och tog lite foton.
Här kommer några av dom.
Klar favoritbild!!!  Älskar den!!!
Ja, det var väl dom.
Har några till men dom vart inte så bra.
Kommentera gärna vad ni tycker om bilderna! :)

Jossan
Publicerad: 2011-07-02 / 09:42:33 | Blogg: http://dressyrponnisarna.blogg.se/

Åååh vad fina ni är! :)

Matilda
Publicerad: 2011-07-02 / 11:35:06 | Blogg: http://myonlywish.blogg.se/

Jättefina bilder!



sv: Hihi, ja! Tack eller vad man nu säger (?) ;)



Kram ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback