Tjenare!

Publicerat: 2011-07-23 / 22:13:33 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!
Ledsen att min uppdatering inte varit så bra.
Men har helt enkelt inte hunnit och inte orkat.
Och dessutom har jag hålt på förfult med en kompis desing mitt i allt, hehe.
Fast jag älskar ju att hålla på med sånt så det gör absolut ingen ting!

Jag, har faktiskt inte så mycket mer att berätta om.
Är fortfarande i arboga och myser.
Men ska åka hem i morgon.
Då blir det NESSIE!
Som jag har längtat efter henne!
Gud asså!
Vill bara springa till henne, krama om henne, ge henne massa godis och ta en mysig skritt-tur!
Och i morgon kanske jag får göra det <3 <3

Men nu ska jag göra annat, men för att göra det här inlägget lite roligare så ska ni få en länk till min kompis blogg.
Alltså hon som jag gör headern till :)
Hon heter också Emelie och slutligen: här kommer henne länk: www.emelieflood.blogg.se

Lovisa
Publicerad: 2011-07-24 / 19:51:17 | Blogg: http://lovisadehlin.blogg.se/

SV ; Alltså, jag har en header, en sån där bildspelsheader, men ajg fatar bara inte hur man får in den. Om du vet hur man gör så vore det jättebra om du kunde hjälpa mig.



Tack för erbjudandet! :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback