Sprid mig!

Publicerat: 2011-07-16 / 21:46:15 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!
Täknte på en grej.
Kan inte ni sprida min blogg lite i era bloggar?
Alltså detta låter ju väldigt egoistiskt, men självklart kommer ni också få en länk här på min blogg då!
Alltså såhär: Ni gör ett inlägg på eran blogg där ni skriver en länk till min blogg.
Det behöver inte vara nåt specillt alls, bara en liten länk.
Och sen skickar ni en kommentar till mig så jag vet att ni gjort ett inlägg.
Och alla dom som spridigt min blogg kommer få ett helt eget inlägg här på min blogg med en liten pressentation :)
Låter det bra?
Det vore verkligen supersnällt om ni skulle villja göra detta för mig <3

Alexandra
Publicerad: 2011-07-18 / 16:30:17 | Blogg: http://huvigascharlie.blogg.se/

Hej! Fin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback