Promis :)

Publicerat: 2011-07-20 / 22:50:19 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!
Idag vart den en promis med grodan, lite varjation måste hon ju få!
Men hur som helst.

Hon var lite tittig och lite springig, en duktig ändå.
Kanske inte på sitt bästa humör men hon har sina bättre och sämre dagar.
Hon var inte dum eller nåt sånt men hon vart lite på tårna och ville nog helst vara i hagen.
Som jag sa tidigare tog vi inte med kamran, så det blir inga bilder.
Men det kommer nog fler gånger :P

Nessie bilderna #3 kommer i morgon i stället.
Orkar inte hålla på med det nu.
Men jag måste bara förvarna om att jag åker till bort i morgon.
Så jag är alltså inte hemma.
Jag är borta från tor-lör.
Men jag hoppas det finns internet jag kan låna där jag kan blogga :)
Om inte, ja, såkan jag tyvär inte göra så mycket åt saken...
Men det löser sig nog :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback