I Arboga

Publicerat: 2011-07-21 / 21:06:46 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!

Nu är jag i arboga hos min kusin Madde och hennes kille Jonas!
Har det jätte mysigt och vi har badat och ätit massa gott och i morgon blir det änu mer skoj.

Hur som helst betyder ju det här också att uppdateringen inte kommer vara så bra.
Men ni ska ju få Nessie Bilder #3 som jag lovat nu ett tag :P
Och sen tänkte jag ta lite bilder här i arboga men det beror ju på i fall ni vill se dom.
Har ju inte med Nessie att göra men det kanske går bra ändå??

Nu ska jag börja pula lite med Nessie Bilder #3 :)
Dom bilderna kommer jag fixa lite extra me!
Så dom får ni senare ikväll eller i morgon.

Lena Åkerström
Publicerad: 2011-07-23 / 10:16:51 | Blogg:

Ta gärna många kort i Arboga och ha det så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback