Hjälp!

Publicerat: 2011-07-06 / 23:24:35 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!
Jag har tycär fått sjukdomen "blogg-torka".
En oerhört jobbig sjukdom!
Men lugna, den smittar inte :)
Nää, men på riktigt!
Jag har ingen anning om vad jag ska skriva om.
Typ, ja, idag gick Nessie på sommar bete!
Precis som i går och i förigår och alla anndra dagar!
Jag vet att jag kan skriva om typ veckans häst och veckans blogg och veckans tekning pch veckans bla bla bla!
Men det handlar ju liksom inte om Nessie!
Jag vill att mina inlägg ska handla om Nessie!
Kanske inte precis ALLA, men dom flesta!
Men jag vet inte vad det skulle va för inlägg i så fall!

Självklart skriver jag när det hänt nåt, eller när jag vart hos henne och helsat på i sommarhagen och så.
Men jag hoppades när jag skrev det här inlägget att jag kunde få lite tips från er!
Och e det så at ni vill ha vekans blogg och veckand häst och allt det där.
Så självklart, då skriver jag om det!
För det är ni som ska läsa.
Men snälla, kommentera och hjälp mig, säg vad ni tycker, och var inte rädda för att komma med era EGNA åsikter!
Hoppas ni orkade läsa igenom mitt långa och trisa inlägg, men som jag brukar säga och säger igen, destom fler kommentarer desto mer uppdatering!

Julia
Publicerad: 2011-07-07 / 13:02:50 | Blogg: http://hopefuldream.blogg.se/

Du behöver inte skriva om Nessie helaa tiden gumman. Det är roligt att få se annat som veckans häst osv. Det kan ju vara en häst blogg som handlor om Nessie och även andra hästar/hästsaker :)



PS. vi måååååste se snart!



PUSS ♥

Smsa Låna
Publicerad: 2011-07-20 / 23:19:50 | Blogg: http://smsalåna.nu

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback