Du är det finaste jag vet!

Publicerat: 2011-07-29 / 18:44:03 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!
För ett tag sen kom jag hem från stallet.
Jag och pappa var där och såg till Nessie.
Vi gick till hagen och hämtade henne och sen gick vi till stallet.
Där borstade jag av henne och visiterade och sen red jag.
I paddoken faktiskt :)
Det var ett tag sen, men vi skulle inte va där så länge så jag red somsakt bara lite i paddoken.
Men det var kul!
Jag skrittade mest olika vägar men travade även lite.
Super duktig var hon, men nu kände jag verkligen hur stel hon var.
Men vi red som sakt inte alls länge utan efter kanske max 10 minuter skrittade vi tillbaka till hagen.
Hon sprang direkt till dom anndra och så jätte nöjd och glad ut :)

Jag tog med mig kamran och tog lite bilder så dom kommer i ett annat inlägg senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback