Dagens titta till Nessie

Publicerat: 2011-07-27 / 20:25:58 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!

Som jag berättade tidigare idag så följde pappa med till Nessie.
Vi gick och hämta henne i hagen och hon hadde en väldans fart ut kan jag säga!
Sen skulle vi ju borsta henne, men...! Då vet ni DÅ kommer VÄRDENS typ STÖRSTA broms!
Eller nej...! det var fler stycken!
Å jag skojar inte! Dom var typ såhär stora: !                                                      !  altså från det ena utropstecknet till det andra!
Typ så stora.

Så det vart en snabb-borst och snabb-koll.
Satte upp på henne en kort stund och skrita lite fram och tillbaka och gjorde även en liten trav.
Men sen fick hon gå in i hagen igen.
Och så fick hon en godis också såklart :P

Inga bilder som jag sa tidigare, men ni ska få lite spännade grejer ikväll!

Frida
Publicerad: 2011-07-27 / 22:38:43 | Blogg: http://fridablombergs.blogg.se/

Vilken fin blogg du har! :D

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback