Vad kan jag bättra??

Publicerat: 2011-08-10 / 20:19:30 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!
Jag hoppas verkligen ni tar er tid att kommentera på detta inlägg.
För nu får ni ju chansen att säga vad ni tycker jag ska ändra.
Skriv i en kommentar om vad ni tycker jag ska skriva mer om eller mindre om.
Eller om det är nåt speciellt ni tycker jag ska skriva om.
Finns det något jag aldrig skriver om som ni tycker jag borde göra?
Finns det nåt jag borde bättra?
Finns det något jag borde minska eller ta bort helt här på bloggen.

Känns som om nåt är fel på bloggen eftersom jag inte får några kommentarer.
Är det för att ni verkligen inte har något att kommentera eller är det för att det är för jobbigt?

Men men, nu får ni i alla fall chansen att säga vad NI tycker!
Så snälla snälla snälla!
KOMMENTERA!

Lena Åkerström
Publicerad: 2011-08-10 / 21:29:49 | Blogg:

Det du skriver är jättebra. Du kan väl skriva lite om annat du gör också, tex leker med Frisco, kompisar, dig själv och om ......... hitta på nåt!

Kram

Filippa
Publicerad: 2011-08-12 / 20:39:20 | Blogg: http://hoppar.blogg.se/

sv; Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback