Tröööt!

Publicerat: 2011-08-03 / 22:51:58 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!

Jag kom hem från båten nu för ett tag sen.
Men shit va trött jag är.
Jag har solat så otroligt mycket, så nu är jag sjukt röd på låren och i ansiktet.
Och kul nog hade jag ju solglasögonen på mig så där var jag inte röd.
Så när jag tog av mig dom så hade jag ett par vita glasögon på mig, hahaha!
Ni skulle se mig alltså!

Men det jag ville säga med det här inlägget är att bilderna jag sa att jag skulle läga upp när jag kom hem från ni i morgon, då jag är SJUKT trött efter dagen.
Jag trodde nämligen inte att vi skulle komma hem så sent.

Men men, ni får mer uppdatering i morgon.
Jag ska också åka och skritta Grodan i morgon.
Får se vart jag skrittar.
Men tänkte skippa paddoken.
Och Linnea var ute idag och skrittade henne till vattnet så ditt känns det ju lite tråkigt att skritta igen.
Men hur som helst.
Vi får se vad det blir.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback