Tre meter torv... fick bygga trappa

Publicerat: 2011-08-19 / 17:13:38 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej Svejs!

Nu har jag kommit hem från stallet.
När jag var i stallet och mocka var jätte mycket torv, haha!
Ni kanske förstår att jag inte menade tre meter torv och att jag inte behövde bygga nån trappa :P
Men det var ganska mycket torv :D
Fast Nessie klev ju rakt igenom de och förstörde direkt min fina bäddning...

Sen har hon fått betas lite idag :D
Hon vart jätte glad och åt som en gräsklippare!
Och då kunde jag också borsta henne extra fin när hon stog still och åt :)

Jag vet att det är ganska lite bilder just nu i mina tråkiga bara-text-inlägg.
Men ska försöka bättra de.
Bara så ni vet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback