Tidigt var de ja!

Publicerat: 2011-08-06 / 08:46:45 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!

Idag ska jag åka ut till stallet tidigt.
Eller tidigt och tidigt, jag vet ju inte va ni kallar tidigt.
Men jag ska i alla fall va där vi 11 ungefär :)

Men det är bara för att jag kommit å sent eller haft så brotom dom anndra dagarna så nu ville jag liksom ha hen stresfri dag så jag kan pyssla om henne ordentligt och dessutom rida lite längre pass.
Hon ska heöst skrittas i ungefär 45 minuter eller mer, så det blir väl ett pass på 50 minuter eller nåt sånt.

Kanske att jag hittar nån och rida me.
Eller så gör jag inte de och då får jag rida själv :P

Men jag har massa grejer att göra förutom att rida också.
Jag ska borsta och visitera henne ordentligt och sen tänkte jag linda.
Men jag ska även olja in hennes hovar som är ganska så tora... väldigt väldigt tora!
Och så ska jag ge henne en liten hötus för hon ska vänja sig vid att äta hö.
Men nu i början så ska hon få vänja sig vid hösilars (stavning) och sen ta in höt då hon har en väldigt känslig mage!

Det är synd att det är så svårt att foto sig själv när man rider.
Men jag får väl försöka ta några kort med mobilen eller nåt.
Sån ni får lite biler.

Och ikväll kommer videon som jag lova er igår.
Eller, ville ni se?? Fick inga kommentarer??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback