Stygnen är borta :D

Publicerat: 2011-08-21 / 15:01:07 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej Svejs!

Idag tog vi bort stygnen på Nessie :D
Det gick jätte bra och hon bryde sig knappt!
Nu har hon ett mindre bandage som ska sitta där till på tisdag.
På tisdag åker även de bort och då kan man börja promenera med henne :D
Såren hade läkt ihop jätte fint.
Så nu är det bara att fortsätta framåt!

Förövrigt så var Isabell på Siggesta idag.
Hon stog och sålde på baklukeloppisen.
Så då kom hon ner till mig ett tag och hjälpte mig <3

I morgon åker jag till stallet och gör det valiga.
Men jag ska även beta henne och gå lite med henne.
Fast ingen promenad utan bara lite utanför.
Mer om det i morgon.

Underbara ponny, love u <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback