Kvällsfilosofi

Publicerat: 2011-08-01 / 21:58:11 | Kategori: Dagens Ridpass
Mitt i mitt liv dök du upp som ingenting.
Allt jag drömde om fanns hos dig, men tanken på att du skulle bli "min" var inte på frågan i mitt huvud.
Saker och ting har förendrats och det känns så otroligt bra.
Att kuna ta saker som är negativa och göra om dom till posetiva.

Hur tar man en sån sak som att man vet att man kanske måste lämna den man älskar.
Hur förstår man en sån sak när man inte vill förstå de.
Hur förklarar man att jag bara planerat ljust och glömt att tänka på den anndra sidan.

Jag har fortfarande inte fått svar på dessa frågor, då min glädje över att enkelt svar kom.
Och hela mitt liv kändes bättre en nånsin!
Jag slapp tänka på dessa saker och slapp fundera på hur jag skulle klara mig sen.
Att allt skulle krosas mitt i drömen.

Precis som om nån väcker en från sin bästa dröm nånsin när den precis blivit som bäst.
Min filosofi kan vara svår att förstå när man inte vet.
Men kan avslöja att jag var påväg att förlåra nån som jag med handen på hjärtat ÄLSKAR och som har förändrat mitt liv.

Denna "nån" går på fyra ben, har en mjuk fin mule och en svart fin man och svans.
Att ha gått och tänka på detta, att behöva vara rädd för att förlora dig har varit bland det värsta i mitt liv.
Men nu kan jag slappna av och tänka om.

För jag ÄLSKAR dig och kommer alltid att göra de.... NESSIE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback