Knoppat :)

Publicerat: 2011-08-13 / 15:22:17 | Kategori: Dagens Ridpass
Idag när jag var i stallet (förövrigt så var Ello me) så skulle jag försöka knoppa lite...
På Nessie gick det inte alls!
Det fungerade verkligen inte!!!
Men sen testade vi på Fox och då gick det plötsligt jätte bra!
Här är några bilder, men dom är jätte dåliga då dom är taggna med mobilen.
Dom vart ganska stora, hehe
A, som sakt, jätte dåliga bilder.
Men jag tycker ändå att knopparna vart okey, med tanke på att det typ var första gågnen jag lyckades med att knoppa :)

Linnea
Publicerad: 2011-08-13 / 20:51:47 | Blogg:

åååå fint!!!

lina
Publicerad: 2011-08-16 / 16:11:49 | Blogg: http://linaochponnysarna.blogg.se/

fina knopar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback