Jag red!! :D

Publicerat: 2011-08-15 / 21:21:50 | Kategori: Dagens Ridpass
Detta kan ju låta lite kul.
Jag är i stallet varenda dag men har inte ridigt på typ 2 veckor eller  nåt sånt!
Men idag!!!
Idag red jag lektion, väldigt enkel lektion då hästarna inte är igång riktigt.
Men jag red i alla fall Jossan.
Gick sådär men fick henne fint stält på volten i alla fall.
Och jag bara älskar att sitta ner i skritten!
Har mycket lättare för att konsentrera mig på anndra saker då av nån anledning.

Hur som helst, det var i alla fall jätte kul att sitta på hästryggen för första gången på 2 veckor :D
Och nu längtar jag änu mer efter att få börja rida Nessie igen!
Så snälla underbara fina Nessie, bli bra nu så jag kan börja sätta igång dig <3

moster Lena
Publicerad: 2011-08-16 / 21:22:34 | Blogg:

Du ska se att Nessie snart är tillbaka i full fart tillsammans med dig. Hon längtar säkert också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback