Hösten kommer äga!

Publicerat: 2011-08-02 / 20:35:58 | Kategori: Dagens Ridpass
Asså min höst kommer bli bäst!
Ska verkligen försöka skärpa mig med skolan så jag har det på plats också.
Och sen kommer jag rida massor på Nessie, och det är hon som gör hela hösten så grymt bra!

Sen går bloggen bra också.
Och när allt kommer igång igen kommer uppdateringen också komma igång.
För just nu vill man ju vara uta så mycket som möjligt och inte sitta inne vid datan.

Men jag har haft ett jätte bra sommar-lov.
Jag kan väl i och försig inte säga att jag åkt bort så himla mycket för det har jag inte.
Men jag har gjort massa skojiga saker hemma :)

Och jag har ridigt på Nessie.
Men jag längtar tills man kan börja sättaa igång henne riktigit ordentligt så jag kan börja rida lite mer pass.

Det jag ville säga med det här inlägget var att allt kommer bli mycket bättre här på bloggen när hösten kommer.
OCH så ville jag säga att min höst kommer bli skitbra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback