Hemma

Publicerat: 2011-08-20 / 17:35:48 | Kategori: Dagens Ridpass
För tillfället spörengnar det här!
Har precis ätit middag och ska snart proppa i mig lite kräftor också...

I stallet idag så gjorde jag bara det vanliga.
Förutom att jag smörjde tränset lite också.
Allt gick bra... asså det finns liksom inte så mycket att säga om dagen i stallet.
Gjorde det valiga.
Eller det kanske är nån som vill att jag skriver ett inlägg i detalj om hur jag mockade och hur många bajskluttar jag hittade??
Och även om ni vill det så kommer jag inte göra de för jag orkar inte räkna dom när jag mockar! :P

Senare ikväll tänkte jag göra ett inlägg om mina absoluta favoritbilder på mig och Nessie :)
Är det något att se??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback