Hejsan...

Publicerat: 2011-08-05 / 21:13:08 | Kategori: Dagens Ridpass
idag har uppdateringen inte varit bra, jag vet!
Men jag gick upp i morse och sen packa jag och sen åkte jag båt med familjen och moster hela dagen <3
Eller fram till typ 6.
Och när vi kom hem åkte jag direkt till stallet.
Red.
Kom hem.
Och nu sitter jag här ;)
Så det är helt enkelt min anledning.
Nu släpper vi det och så kan jag berätta om ridpasset idag i stället :)


Tog bussen till stallet och direkt när jag kom dit gick jag och byte om och sen hämta jag Nessie.
Jag ställde in henne i stallet och borstade av henne och de och sen red jag en lite.
Och sen red jag tillbaka till hagen.

Efter de gick jag tillbaka till stallet, byte om till valiga kläder och tog bussen hem :)
Inte så långt pass då jag kom till stallet sent.
Men Nessie var super mega duktig och kändes mycket piggare idag, då hon var seg igår.

Henns knä har även svullnat lite, vi vet inte var det är riktigt.
Kan ju va nåt bet eller nåt men ja...?
Hon känns inte varm och haltar inte.
Har faktiskt ingen anning.

I morgon åker jag till stallet tidigt och ska pyssa om henne ordentligt, rida och sdäda skåpet lite.
Men mer om de i morgon :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback