God Morgon

Publicerat: 2011-08-22 / 09:19:37 | Kategori: Dagens Ridpass
God Morgon alla glada!

Today it is Monday and i'm not in the school?? Why??
För att den börjar klockan 18!!! Korkat? JAAA!!!
Jag missar min ridlektion!
Jag har inte ridit på en vecka och nu får jag entligen göra de... och så är den DUMMA skolan i vägen!
DUMMA DUMMA DUMMA!!!!!!!



Men för att göra inlägget lite roligare kan jag ju säga att jag ska till stallet idag i alla fall.
Och sköta om min fina Nessie <33
Så dagen räddas av henne!

Och idag ska jag gå lite med henne i gången ner till hagarna.
Och beta henne lite ska jag också göra.
Och borta.
Och mocka och..... ja ni fattar!


Du gär min dag <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback