Fredag

Publicerat: 2011-08-19 / 10:35:24 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej Hopp!

Idag vaknade jag sent, eller egntligen inte, men jag låg och drog mig ganska länge.
Nu har jag ätit frukost och duschat.
Dagen följer såhär:
  • När jag är i ordning gjord så ska jag börja städa mitt rum.
  • Förhoppningsvis blir rumet klart innan 2.
  • För vi två tiden åker jag till stallet.
  • Mockar, sätter hö och betfor, borstar, smörja träns och mysa!
  • Åker hem och sen upp till min mooster för jag ska dammsuga :D
  • Hem och äta mat.
  • Sen ha en allmät mysig fredagskväll!
  • Och vid 21:45 är det tv som gäller, för då är det EM i dressyr på tv4 sport (tips av dressyrponnisarna).
Sen ska jag självklart blogga i mellanåt också!
Nej, jag rider inte å snyggt på denna bild, jag vet!
Och ingnorera mitt face!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback