Frågestund - Svaren

Publicerat: 2011-08-02 / 14:45:12 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!

Kom på för ett tag sen att jag helt glömt bort min lila frågestund.
Men jag har fått in några frågor och jag tänkte besvara dom nu :)

När började du rida?
Svar: Jag har för mig att jag var tio :)

Var det någon speciellt som fick dig att börja rida?
Svar: Nää, asså, det var så många anndra som red och då följde jag me och kolla när dom red.
Och jag vart mer och mer förtjust i det, så tillslut fårgade jag mamma och pappa.
Från början sa dom nej men allt mer efter jag tjatade så.... ja, nu rider jag ju :)

Vad är din allra högsta önskan?
Svar: Att få en alldeles egen häst :D
Men just nu känner jag bara att jag är super nöjd och glad med det jag redan har.

Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Det är en svår fråga.
Har funderat mycket på de, men det är i alla fall något innom djur.
Och just nu luter det ju mest mot nåt med häst eller hund stillen.

Har du tävlat någongång? Isåfall vilken gren, klass och hur gick det? :)
Nej, jag har inte tävlat nån gång men skulle väldigt gärna villja.

Vad är det du älskar allra mest hos Nessie? Om du måste välja ut EN sak?
Att hon är den hon är!
Den där speciella men underbara hästen!


Varför började du rida från första början?
Svar finns längre upp :)


Vad är dina mål med Nessie?
Svar: Ingen anning, men precis just nu är det väl bara att lära känna henne mer och lära mig henne mer :)

Vilken är favoriten på ridskolan?
Svar: Oj svår fråga, men tror att det är Kingen och typ Lady Lukas eller nåt sånt.
Men jag älskar alla!

Hur gammal är Nessie?
Svar: Nessie är 19 fina år :)

Så, det var inte fler frågor att besvara nu.
Men, är det något ni undrar är det självklart bara kommentera eller skicka in fårgan till min mail [email protected]  :)

Anonym
Publicerad: 2011-08-02 / 18:10:45 | Blogg: http://perssonfotar.blogg.se/

sv- okej, detär bra här med :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback