Åhh, vad jag älskar när det blir såhär......

Publicerat: 2011-08-06 / 19:10:19 | Kategori: Dagens Ridpass
nej nej nej!
Det gör jag INTE!
Varför måste det hända, just nu när vi entligen kommit igång med ridningen och varför över huvudtaget???
Orkar verkligen inte!

Ni undrar säckert vad som hänt.
Jo, det är så att lilla Nessie gått och antigen blivit sparkad eller fått ett sticksår på knät.
Och det är ett kanska jupt sår :( :( :(

Åhh, va jag inte orkar det här!
Inte för att det blir så ansträngade direkt men asså varför!
Det är jobbigt för både Eva Lotta, för Nessie, för mig!
BAJS!

Hur som helst tror jag att jag åker ut och beter henne lite imorgon och kanske går lite med henne.
Eller nåt sånt.
Vi får se.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback