Fota, fixa, rida.

Publicerat: 2012-10-15 / 09:30:01 | Kategori: Dagens planer
Idag har jag bestämmt mig för att rida ut.
Helt själv faktiskt.
Behöver göra de av nån anledning.
Oftast är det ju både roligare och skönare att rida ut med någon, men idag är jag på själv - humör.
Dessutom kan det va bra med några såna där själv-uteritter för att bygga upp tilliten mellan Nessie och mig.
För Nessie brukar ibland ha lite svårt för att rida ut utan någon annan med sig.
Så länge någon annan är med så är det lungt (spelar ingen roll om det är tvåfottad eller fyrfottad), men själv är hon lite ängslig.

Sen tänkte jag även fia iordning i skåpet så det ser lite syggare ut.
Smörja sadel och träns, och även fota lite om jag hinner.
Men vill ju sammtidigt inte komma hem vid midnatt.

Förhoppningsvis kommer jag i alla fall hem med en fullproppad kamera och i så fall får ni såklart en bildbomb i kväll eller i morn ;)

Sött ponny, du räddar min halvdåliga dag idag <3 
Pöss 


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback