En helt vanlig fredag... förutom....

Publicerat: 2012-10-26 / 12:10:13 | Kategori:
ATT VI FÅR HÖSTLOV IDAG :D <3 <3 
Jaaaa!
Yes!
Precis vad jag behövde!
Komma ifrån skolan ett tag och kuna gå upp liiiite senare på mornarna <3 
It´s feels soooo good <3 <3 <3 

Men idag är det i alla fall dressyr som gäller för Nessie.
Lekiton som vanligt.
Hoppas på att det ska gå sådär jätte bra som jag har planerat :P 

Nu måste jag skynda för jag i ska in på engelska -.-
 
 

lina
Publicerad: 2012-10-28 / 17:41:17 | Blogg: http://linasponny.blogg.se

hej jag undrar om du vill göra en heder till mig och ta bilder när jag tävlar på lördag
:D

Anonym
Publicerad: 2012-10-30 / 23:07:19 | Blogg:

Jag har en fototävling på min blogg just nu, vinsten är ett presentkort från johanpixels.. intresserad? Här hittar du en direktlänk :)
http://byyemelie.blogg.se/2012/october/fototavling-i-samarbete-med-johanpixelsse.html#comment

Den avslutas imorgon så passa på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback