Dags för lite uppdatering?

Publicerat: 2012-10-08 / 00:12:51 | Kategori: Uppdatering
Ja hallå ja!
Det är Emelie som skriver!
Minns ni mig?
Mig och min lilla pönie ni vet!

Nej men serious!
Det går inte så bra just nu...
Uppdateringen är vääääligt dålig och detta på grund av tiden som är aldelses för kort.
Hallå där tiden! Kan du ta och bli lite längre?
För just nu stressar jag runt som nån jävla gummiboll och har glömt bort hur man slappnar av...
Helgerna är min räddning i livet!
 
Men nog om mig och mitt stressande.
Nessie har blivit öm i munen och kan inte äta hårda saker (ex morötter) ordentligt.
Det är en tand som plötsligt blivit infekterad och den iriterar henne.
Jag skyller på det när jag säger som så att det inte gått särskilt bra att rida den sensate veckan.
Dumma tand...
Dessutom tycker vi ( dvs, jag Linnea och Eva-Lotta) hon blivit lite seg på senaste så nu blir det b - vitaminer för att pigga upp tanten ;)

Men förövrig vill jag bara säga att jag älskar den lilla ponnyn vid namn Nessie som förgyllt min vardag i drykt 1,5 år nu.
Jag älskar dig Säbys Goodness <3
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback