Here we go...

Publicerat: 2012-11-04 / 22:35:00 | Kategori: Tävling
Det blev plötsligt en jäkla massa att skriva om.
Min bloggpause under höstlovet var pga tidsbrist... som vanligt.
Men faktiskt så har jag haft ett fullproppat höstlov vilket varit helt underbart <3
Jag älskar när man har mycket att göra och aldrig sitter stil och gör ingenting.
Det är tråkigt att gör ingenting!!

Så därför har min vecka varit såhär:
 
Förra lördagen: Första dagen på höstlovet kommer jag faktiskt inte ihåg...
helt borta där alltså!
 
Förra söndagen: Jag var med Isabell och Felicia (bästa kompisarna) i nacka forum och sedan sov vi alla tre hos Felicia, myyysss<3
 
Måndag: Vacknade upp hos felicia, men åkte relativit tidigt till stallet och red Nessie i ridhuset ett ordentligt pass som gick väldigt bra <3
Sen åkte jag hem och backade kladdkaka och sedan till forum igen för att äta middag med familjen <3
 
Tisdag: Åkte först till stallet och red även då i ridhuset, ett underbart ridpass med flyt.
Efter stallet åkte jag hem och fixade mig och åt mat sen till kompisarna för att sova hos Dennis med hela kompias maffian! Bästa kvällen på länge <3
 
Onsdag: Vacknade upp bland chipspåsar och kompisar efter att ha sovit sisådär 2 timmar...
Åkte då och åt frukost på donken och sedan till stallet.
Red ett latijo pass för att hon gått så fint dagarna innan.
Det blev barbacka med lite hoppning <3
Sen hem och fixa och sedan ut med kompisarna lite till.

Torsdag: Blev en lugn dag.
Var hemme länge på dan och bara tog det almänt lugnt.
Träffade Felicia ett lite tag och pratade lite och hade allmänt kul inne på Ö&B haha<3
 
Fredag: Fredagen tillbringades i stallet och bara i stallet.
Fixade allt inför tävlingen (som jag inte berättat om men vi tävlade alltså igår) och fixade Nessie och mig själv.
Red även i dressyrspeciallen på kvällen, gick relativt bra men inte vårt bästa pass kanske, fast det var mest jag som klantade mig. Så Nessie var bäst i alla fall <3

Lördag: Lördagen tillbringades också i stallet med massa underbara människor!
Tävling alltså! Och hur gick de då?
Jo.... SUPER MEGA JÄTTE BRA!
VÄRDENS BÄSTA PONNY tog hem förstapris!!!
Såhär: i LC1:an så gick det hur bra som helt!
Känslan var prefect, ponnyn var perfect och allt var bara perfect!
Därmed också 67,40% och en förstaplacering <3333

LB1:an också bra! riktigt fin känsla och flyt genom hela pogramet!
Lite hårdare konkurens men ändå så himla nöjd med 65,86% och en tredje placering!! <3 <3 <3
Dock bara två placerade men ändå såååå nöjd<3

Värdens BÄSTA ponny <3
BTW: Film kommer :)

Idag: Nessie fick ta det lugnt och promeneras lite.
Hon fick lite extra pussar och kramar och godis <3
Men istället red jag Tellus!
Lite strettig i början men sen JÄTTE fin!
Riktigt fin känsla och han bara flög fram med en lagom form och verkligen kvalitetsridning<3
 
SÅ!!! Det var mitt höstlov! 
Nu börjar alvaret igen och men kan faktiskt inte säga mer en att jag haft ett fantastiskt höstlov <3

Hoppas verkligen ni orkade ta igenom er detta extremt långa inlägg<3
Nu, hoppas jag att det blir bättre uppdatering här på bloggen<3
Puss på er! <3
Förlåt för fel håll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback