Gårdagens ridpass

Publicerat: 2012-03-29 / 18:41:45 | Kategori: Dagens Ridpass
Igår åkte jag till stallet trots att det var onsdag.
Jag kände att jag ville träna på pogramen en extra dag så jag åkte ut.
Jag hade dessutom gott sällskap med mig, nämligen Emma och Julia som även fotade när jag red :)
Det vart sjukt många bilder och jag har inte fått alla än men tänkte vissa er några i alla fall.
Som ni kanske ser går det mycket bättre nu och det känns otroligt bra!
Och vi ska faktiskt tävla för första gången på fredag nästan vecka :D
Det ska bli sjukt spännade och jag är jätte taggad.
Bara jag inte blir för nervös! :P

Emma
Publicerad: 2012-03-29 / 21:06:06 | Blogg: http://emzzyy.blogg.se/

Ni är så sjukt söta tillsammans! <3

Och jag hade grymt kul igår också, måste göras om! :D <3

Saga
Publicerad: 2012-04-12 / 20:47:54 | Blogg: http://sydowss.blogg.se/

Vad fint hon går Emelie! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback