Idag är det söndag

Publicerat: 2012-06-03 / 12:17:10 | Kategori: Dagens planer
Söndagar i mitt liv är en slappar dag men samtidigt en ganska tråkig dag.
Eftersom jag inte åker till stallet på söndagar har jag en hel ledig dag att göra vad jag vill.
Men precis just nu vet jag verkligen inte vad jag ska hitta på.

Eftersom det inte finns så mycket att skriva om när man inte gör så mycket så tänkte jag skriva om morgondagen istället.
Den är otroligt mycket mer späckad och rolig!
Först är det skolan som vanligt men efter lunch så åker vi med klassen till grisslinge och badar!
Happy face! :D

Efter de så slutar vi och då åker jag antagligen hem en snabbis innan jag drar vidare till stallet.
Och då är det först Nessie som ska ridas och Linnea ska ha en lektion för mig!
Happy face! :D

Sedan blir det lektion igen men då min vanliga lektion som alltid är på måndagar.
Men just i morgon ska vi hoppa!
Happy face! :D

Slutligen efter alla lektioner så åker jag hem och äter en god middag med familjen och inser att jag ska till skolan imoron (alltså tisdag) och ha alla dom där tråkiga lektionerna...
Bad face :(

But thats life!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback