Tillbaka... hoppas jag :P

Publicerat: 2012-01-22 / 22:40:16 | Kategori: Bilder
Jaha, då ska man ge sig på ett nytt försök....
Inte så att det gick dåligt, men helt plötsligt försvan all min tid och också insperation.
Hur som helst, ni har missat väldigt mycke, men helt ärligt, hur många vill veta allt?
Kan ju i alla fall ta upp att jag red för Linnea igår (lördag).
Det gick sådär om jag ska va ärlig.
De var till en början väldigt mycket andra hästar i ridhuset vilket gjorde att både Nessie och jag vart ganska ofokuserade. Efter ett tag började det bli mindre och det gick också bättre och bättre.
Men aldrig riktikgt jätte bra.
Kände på ett sätt att jag var lite off, om ni fattar vad jag menar.
Förstog likosm vad jag skulle göra men kände mig inte riktigt i form så  de vart lite upp och ner i min ridning.
Men det gick ändå "okej".

Idag är det söndag och jag har inte vart i stallet idag, precis som alla andra söndagar.
Men i morgon blir det att rida två hästar.
Nessie och ridskolehäst.
Vet ej vilken häst, men jag tror vi ska hoppa vilket jag är grymt tagga på så hoppas på nån duktig hopphäst, då min hoppteknik inte är den bästa.
Hoppning var de ja...
Nu blire sängen, skola i morn... :/
Hörs ;)

Linnea
Publicerad: 2012-01-23 / 23:00:44 | Blogg:

Man kan inte allt känna sig på topp, det gör ingen idrottare! Det viktiga är att man tar med sig alla lärdomar och brukar dom i kommande utmaningar =) Det är det man lär av!



Ja tyckte du va super duktig och gjorde väldigt bra av det om va! Det va trots allt massa hästar i ridhuset plus att vi inte hade så mkt tid som vi hade velat ha.



Det är bara att fortsätta köra!



Kram på dig

Mamma
Publicerad: 2012-01-24 / 19:58:40 | Blogg:

Tur att det inte blev nån hoppning kanske. Du kände dig ju inte i form, och så hade du ju en ganska trög häst. Eller ska vi säga envis?



Det blir bra nästa vecka, det är jag säker på - för då har jag namnsdag och då går allting bra!!



Kram och sov sött! :) Puss <3

Alina Nyström ▲ foto, stil & vardag
Publicerad: 2012-01-28 / 10:32:00 | Blogg: http://alinanystrom.blogg.se/

Sv: Åh, tack! Jag har gjort ett inlägg om det här ;) [http://alinanystrom.blogg.se/2012/january/bloggdesign-tips-slideshow-i-headern.html#comment]

JFdressage
Publicerad: 2012-02-05 / 10:45:53 | Blogg:

JFdressage
Publicerad: 2012-02-05 / 10:47:11 | Blogg: http://jfdressage.blogg.se/

förlåt för tom kommentar!



Vår stora tävling på bloggen är slut om 16 dagar!

Tävla om en vindjacka nordic sponsrad av emmishoppen!

kolla bloggen för mer infomation http://JFdressage.blogg.se



hoppas du vill delta om du inte redan är med! :)

Josefine
Publicerad: 2012-02-07 / 22:43:59 | Blogg: http://dressageworld.blogg.se/

SV: Tacktack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback