Emelie och Nessie

Publicerat: 2012-01-04 / 20:48:08 | Kategori: Övrigt
Emelie: Jag är en glad och posetiv tjej på 13 år.
Jag har ridigt i snart 3 år och ängnar nästan 5 dagar i
veckan åt att vara i stallet å ta hand om min fina medryttar ponny Nessie<3
Men förutom att rida och vara i stallet tycker jag mycket
om att fotografera (fotar med min Canon 550D) och vara med min familj och mina vänner.
Men jag håller dessutom på mycket med photoshop så mycket av det kommer
ni också hitta här på bloggen :)

Fotografiskt intresse <3


Nessie: Nessie är en maxad b-ponny.
Hon skulle egentligen bli c-ponny men födes med lite lite förkorta ben.
Därför klassas hon som b-ponny trots att jag skulle säga att jag tycker hon ser ut som en C.
Men också därför kan jag rida henne då hon är en kraftig ponny med mycket vilja.
Hon har ibland sitt eget humör men det gör henne inte till en sämre ponny.
Jag älskar henne och hon är min fina ängel om räddar mig många gånger från svåra stunder.


Nessie<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback