Bio dag med underbara vänner

Publicerat: 2012-01-12 / 19:02:29 | Kategori: Övrigt
Idag har jag hoppat runt till olika ställen i flera timmar.
Först åkte jag, Felicia och Nelli till Söder för att kolla på bio, vi såg Happy feet 2 :)
Den var hyfsat bra men jag tror jag och mina kära vänner skrattade mest av alla som satt där.
Egentligen åt saker som inte var ett dugg roliga... :P

Sen gick vi till Burger king och Felicia och Nelli tog en varsin pommfritt, själv var jag PROPMÄTT!
Efter de skulle vi åka hem, men istället åkte vi till Nacka.
Vi gled runt där ett tag och träffade även Isabell, Elin, Ellinor och Saga.
När vi var färdiga åkte jag och Nelli hemmot, Felicia åkte med Isabell, Ellinor och Saga åt annat håll.
Nelli och jag åkte till gustavsberg centrum och åt en fixa där.
Sen till pressbyron en snabbis och sen hem.

I nacka köpte jag en ny plånbok.
Verkligen behövligt då min gamla är söner.
Hittade även en supersnygg väska som jag ska försöka sammla ihop pengar till.

Jag har i alla fall haft en supermysig dag!
Nu väntar en lugn mysig kväll :)


Helt orediskerad bild på Nessie i hagen <33

Matilda
Publicerad: 2012-01-12 / 19:42:14 | Blogg: http://nashrise.blogg.se/

Fin bild! :D

Matilda
Publicerad: 2012-01-12 / 19:50:08 | Blogg: http://nashrise.blogg.se/

sv: Hihi, ja! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback