Åsikts inlägg

Publicerat: 2012-01-05 / 08:00:00 | Kategori: Åsikts inlägg
Min åsikt om märkesutrusting.
Blev väldigt inspererad av Vilmas inlägg som ni kan läsa här.
Därför tänker jag skriva vad jag tycker.
Jag har aldrig brytt mig om just märken.
Jag köper det jag tycker är snyggt!
Jag menar om jag hittar ett schabrak för 899 kr och sen hittar ett precis likadant för 199 kr men på det för 199 kr är det inget lite märke på.
Ett lite egentligen ganska obetydligt märke (enligt mig).
Då är det ganska uppenbart för mig att jag köper de för 199 kr.
Sån är jag, jag har inte ridigt så jätte super länge och kanske är det därför jag inte bryr mig så mycket.

Men jag kan klart säga att jag också kan känna mig finare om jag har märkesutrusting.
Fast det inte är något som betyd särskilt mycke för mig.
MEN, därimot kan jag ibland köpa märkesutrustning för att jag tycker det är snyggare.
Alltså, att om märkesutrustningen och ike märkesutrustningen är lika fina spelar det mig ingen roll villket jag köper men ofta är det så att märkesutrustningen är mycke snyggare och då kan jag kosta på mig de istället.

Jag hoppas ni förstår mitt lite kneppiga inlägg :P
Och jag vill bara tillägga att jag absolut inte har nåt imot männsikor som verkligen bryr sig om märkesutrusting eller märkeskläder eller vad det nu kan vara.
Alla är vi olika och det här är bara min åsikt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback