Snart är de våååår!!!

Publicerat: 2012-02-26 / 12:02:37 | Kategori: Bilder
Hej Svejs!

Igår åkte jag till stallet vid tvåtiden.
Orkade inte stressa på morgonen, för i vanliga fall åker jag ut mycket tidigare och rider på lunchfritimmen i ridhuset.
Men som sakt, orkade inte stressa igår.
När jag väl kom dit så gjorde jag de vanliga, men gjorde det faktiskt lite extra noga igår.
Därimot han jag inte rida så jätte länge på grund av dom dumma busstiderna...
Trots de kändes hon faktiskt ganska fin.
Mjuk och lätt att böja och ställa.

Hon har börjat fälla nu så det är hår överallt när man borstar henne -.-
Men å andra sidan är ju de ett vår täcken :D
Plus att de är ljust fram till typ halv 6 nu och snön smälter mer och mer!!! :D
Snart är det vår på riktigt!!

Idag så är det snändag och stallfri dag.
Jag tänker ta tag i mitt rum som ser ut som 32 svåra år och sen ska jag ge mig ut i solen med vovven <3
Och i morgon blir det att rida Nessie och sen rida lektion på ridskolehäst.
Vi ska hoppa och jag är super taggad :D
Mer om de i morn ;)
En utan mina första bilder på Nessie, och dessutom en av dom första bilderna här på bloggen :)

Sarah
Publicerad: 2012-03-01 / 01:01:55 | Blogg: http://sarahfolkesson.blogg.se/

Happy Face! :D

Alltid lika söt när hon är sur! <3



Kram! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback