Dagens Ridpass

Publicerat: 2012-02-21 / 20:38:44 | Kategori: Bilder
Hej Svejs!
Dagens ridpass gick hyfsat.
Men hon är inne i nån liten period då hon bockar ganska mycket och hon är lite motvilig sådär.
Men jag jobbar på.
Försökte få igenom henne och få henne att lysna bra.
Lyckades ganska bra med galoppfattningarna men någon form var tydligen inget för henne.
Anväde snod för att få henne att böja på naken.
Vill inte att hon ska bli stel och så, därför sattes snoden på.
Mitt betyg mellan 1 -10 blir väl en 5:a.
Tjo brää :D

Linnea
Publicerad: 2012-02-22 / 00:21:23 | Blogg:

tjoo bräää ;) hehe



jag ska ha nessie imorn (ska försöka ha henne 1 g i veckan nu =)) Vad vill du att jag ska göra för att det ska underlätta för dig i ridningen?



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback