Tidsinställda?

Publicerat: 2012-08-07 / 22:12:05 | Kategori: Dagens Ridpass
Okej, det här är skumt!
Mina tidsinställda inlägg har inte kommit upp och dessutom är dom helt borta?
ÄÄÄÄÄHHH?
Antingen så kanske jag har varit så klanitig att jag inte sprade eller nåt sånt (asså praktiskt taget inte tryckte på publicera inlägg) eller så är det nåt fel på datan eller blogg.se.
Skit samma, orkar inte lägga ner massa tid på att tänka på de, det var inte speciellt roliga inlägg hursomhelst.

Men idag i alla fall så har jag RIDIT :D
Bara skrittat iofösig, men hur som helt så har jag suttit på en häst!
Hon känndes faktiskt himla fin, jag skrittade på utebanan och stälde och böjde lite och hon kändes väldigt mjuk och fin!
Har även städat skåpet så det är jätte fint och snyggt nu.

Nu ska jag se på film och sen ska jag gå och lägga mig, en ny dag väntar!

(Förlåt för så tåkiga inlägg men nu innan man verkligen kommit igång med ridningen och allt så finns det inte så jätte mycket att blogga om, ska försöka bättra mig).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback