Mina mål hösten/vintern 2012

Publicerat: 2012-08-10 / 10:35:00 | Kategori: Uppdatering
Jag har alltid lagt upp mål för min ridning.
Jag sätter upp krav på mig själv som jag MÅSTE uppnå.
Egentligen är detta inge bra, eftersom jag ofta sätter upp lite för höga krav.
Men hur som helst, jag måste ha mål och nu tänker jag skriva upp några!

  • Arbeta hela hästen (tidigare har jag mest arbetat framdelen, hals, nacke, boge osv)
  • Bli bättre på galoppombyten
  • BLICKEN!
  • Träna mera grundligt på gundstegen i dressyr! (lösgjordhet, takt, smaling, kontakt/stöd)
  • Mer noggran i ridningen.
  • Ta grönt kort och komma ut på lite tävlingar i höst.
  • Bli mer noggran när det gäller utrustning och ordning i stallet.
Det här är alltså bara några av mina mål och det är är båda på hästryggen och på marken.
När man inte läser matte, engelska, no eller nått annat skolämne då läser man dressyr :D

Linnea
Publicerad: 2012-08-12 / 22:07:49 | Blogg:

bra där emelie! plugga fint! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback