Lite nya grejor!

Publicerat: 2012-08-04 / 20:43:00 | Kategori: Inköpt!
Tänkte vissa er lite av dom nya saker som jag införskafat mig under sommaren.
Dock har jag inte hunnit fotat allt så ni får produktbilderna istället.
Vet inte om jag hittar allt då lite är köpt på tex Ullared, men jag ska försöka.

Vi kan ju börja med mina två nya hjälmar.

Ny dressyrhjälm!
Inte den riktiga whitaker hjälmen men en liknande i alla fall.

Ny hopp/rida ut hjälm!


Nya ridstövlar :D
Verkligen behövligt eftersom mina gamla gått sönder!

Ett nytt täcke till Grodan! (blid lånad från google... oooobs :P)

Sen köpte jag ett nytt dressyrspö också men det hittade jag ingen bild på.
Ja, det var väl de, jag ska försöka fota allting när jag har det på mig, så får ni se de också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback