Den där känslan!

Publicerat: 2012-08-10 / 19:24:42 | Kategori: Dagens Ridpass
Allt känns så bra!
Trots vissa omständigheter så känns det bra!
Och det ska bli roligt att starta hösten med allt nytt som tillkommer.
Dock är jag fortfarande lite halvnervös inför åttan men jaja.

Idag har jag varit med och hjälpt till på dressyrkursen i stort sett hela dan!
Förutom en kort stund då jag och Linnea tömkörde Nessie.
Det har varit superkul och verkligen lärorikt att få hjälpa till!
Under framridningen på dressyr tävlingen var jag med och hjälpte alla duktiga dressyr ryttare.
Hjälpte dom lite med olika moment som dom kände inte satt till 100%.
Men alla var somsakt jätte duktiga!
Och min hjälp verkade uppskattas så det kändes superbra!

Nessie tömkördes ju då somsakt, super duktig hon me!
Såg riktigt fin och fräch ut!
Ska verkligen bli roligt sen när hon är ordentligt igångsatt.

Imorgon ska Nespisen få vila och jag me!!!
Men på söndag åker jag ut igen, och då ska även skåpet målas klart då jag inte hann målat nåt idag.

Bästaste gänget! <3


lina
Publicerad: 2012-08-16 / 10:25:11 | Blogg: http://hoppochgalopp.blogg.se/

fin bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback