Dagens planer

Publicerat: 2012-08-13 / 10:14:11 | Kategori: Dagens planer
är att åka ut till stallet och förhoppningsvis måla klart skåpet.
Anledningen till att det tar sån tid är att jag måste måla flera lager för att få den färgen jag vill ha 
Och då måste det ju först torka en gång innan jag kan måla på det igen, och det tar ca 8 timmar för det att torka så ja, ni fattar! (för er som vill veta liksom... :P) 

Och så ska jag rida Nessie.
Igår var det planerat att jag skulle rida ut men det började rengna precis när jag skulle rida så jag red i ridhuset istället, första gången på väldigt länge!
Men det blir att rida ut idag istället då.

Igår bloggade jag inget för att jag inte hann helt enkelt, var i stallet hela dan och sen jag kom hem så städade jag min gadderob och efter de var det os avslutning som jag ville se plus att jag gjorde klart en design.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback