Tömkörning

Publicerat: 2012-04-11 / 18:48:03 | Kategori: Dagens Ridpass
För första gången har jag nu tömkört Nespan, hon var super duktig och jätte fin, värsta läromästaren!
Det ska absolut göras om så snart som möjligt.
Jossan fick hjälpa mig nu första gången, hon kan ju verkligen Nessie!
Men jag testade även lite själv och det gick super bra!!
Duktiga tjejen!
(Gammal bild)

Eva-Lotta hade köpt ett par nya lindor till Nessie, gröna och snygga var dom!
Synd att jag glömde filma idag när vi tömkörde, då hade ni ju fått se både en snygg Nessie i gröna lindor och när jag tömkör Nespan.

I morgon åker jag inte till stallet men därimot tar jag nog en sväng till Hööks för att kolla på ett nytt fleecetäcke till Nespan.

Och föresten så håller jag nu på med filmen från dressyr tävlingen.
Den kommer förhoppningsvis upp ikväll.

Mamma
Publicerad: 2012-04-11 / 20:27:53 | Blogg:

Vad kul att det gick så bra. Och vilken fin bild på Nessie-gurkan, även om den är gammal. Det får en att längta till sommaren.

kram Mamis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback