Gjort annat idag

Publicerat: 2012-04-19 / 23:20:34 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!
Förlåte för värdens sämsta uppdatering idag, men har verkligen inte haft nån tid.
Har först varit i skolan och faktiskt inte en haft någon rast som jag kunat sätta mig ner och bloggat på.
Sen efter skolan så åkte jag med familjen till sickla och var där resten av kvällen.
Så jag har inte kunat blogg då häller.
Jag har därimot shoppat lite välbehövliga saker.
Jag hopps ni förstår ;)

Efter skolan imorgon ska jag åka iväg med några kompisar men sen åker jag till stallet.
Ska rida lite ordentligare pass i morgon och jobba av henne lite, behövs!
Dessutom så måste jag baka lite i morgon, till på lördag.
För då fyller nämligen plutt Nessie 20 år.
Hon ska få sig en aldldeles egen tårta, och någon prisent! <3
Jag tar det lite utförligare i ett annat inlägg :)

NU därimot, ska jag SOVA!
Är så sjukt trött!!

Söta Dumla får stå för bilden idag, dock är den hel ordediskerad och orginalbilden blev i ganska tråkigt ljus så därför ser bilden lite gråtråkig ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback