10 saker ni inte visste om

Publicerat: 2012-04-27 / 16:33:00 | Kategori: Övrigt
10 Saker ni inte visste om mig och Nessie.


1. Nessie har varit ridskolehäst på Siggesta.

2. Jag skulle egentligen bara rida Nessie fram till sommaren, men det blev lite längre, hehe ;)

3. När Nessie kom till Siggetsa så hade man fått fel papper, så man trodde att Nessie hette något helt annat och man trodde hon var 4 men hon var 5.

4. Nessie ÄLSKAR att tävla! Både i riktiga (dressyr) tävlingar men också när man typ galopperar på ängar eller liknande.
Hon blir helt galen!

5. Nessie går inte att raka hon tycker inte om ljudet.

6. Hon tycker inte alltid om att bli ryktad för hon tycker inte om skrap ljudet när man skrappar av borsten på ryktskrapan.

7. Nessie är rädd för glans spräjen, hon tycker inte om sprutljudet :P 

8. Jag har börjat äta som en galning sen jag började rida Nessie! (Good information for you -.- )

9. Jag fyller år snart :DDD 

10. Den första maj har jag ridigt Nessie i ett år <3


Eva-Lotta
Publicerad: 2012-04-27 / 20:16:42 | Blogg:

Helt rätt, men punkt 3? Man trodde hon var 5 år, o hon var 4 ;)

Linnea
Publicerad: 2012-04-29 / 16:55:15 | Blogg:

Ville du veta vad hon "hette" innan dom fick dom riktigt papprena på att hon var säbys goodness..?



KALINDA... haha

Emma
Publicerad: 2012-05-29 / 18:21:43 | Blogg: http://hoppochgalopp.blogg.se/

nää vilken söt bild.......♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback