Då var det Söndag!

Publicerat: 2011-06-05 / 09:34:59 | Kategori:
Tjena!

I dag följer min fina bästis Felicia med till stallet!
Ska blir jätte kul!

Men idag har jag ingen anning om hur jag ska rida!
Barbaka, med sadel?
Rida ut eller på voltejn?

Jag red ut igår men volten är väldigt hårt.
Och jag har ridigt barbacka mycket nu.
Så vill gärna rida med sadel men hon är lättare att ha och göra med om man rida barbacka.
Så jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska göra!
Men det lutar mest år att jag tar saden och rider på volten.
Har ingen lust att rida ut.

I dag är jag väldigt taggad på att rida så i dag ska jag rida riktigt bra!
Släng dig i vägen Jan Brink , här kommer jag!!



julia lindblom
Publicerad: 2011-06-06 / 19:52:55 | Blogg: http://satsning.blogg.se/

sv: Tack så mycket, fortsätt kommentera min blogg, då blir det en massa bra uppdatering :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback