Ridläger :D

Publicerat: 2011-06-17 / 09:03:14 | Kategori: Dagens Ridpass
Ja, rubriken säger ju ganske mycket.
Men jag kan berätta med lite mer detaljer.
Det är så att jag ska på ridläger på Siggesta, men det är bara ett dagläger, så det är inte nåt sånt här läger som man åker långt bort inte.
Men jag var på det här lägret föra året också och jg tycker det är jätte kul, så varför inte göra det igen!
Ridlägret håller på i 6 dagar och det är från 9:00 - 16:30.
Det börjar i morgon och håller på tills på torsdag nästa vecka!
Det ska bli riktigt kul!
Kanske kanske kanske skulle jag få rida Nessie nåt av passen på ridlägret.
Men det beror helt på vad vi ska göra.
Men om jag skulle få ha henne så skulle det vara jätte kul!
Tyvär kommer det nog va ganska dålig uppdatering under dom här dagarna.
Eller i alla fall på dagen och sen kommer lite bloggning på kvällen.
Men bara för att jag är så snäll så ska jag göra ett par tidsinställda åt er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback