Nu är jag tillbaka

Publicerat: 2011-06-23 / 22:17:33 | Kategori: Dagens Ridpass
Hejsan Svejsan!
Vill bara först innan jag börjar skriva om annat säga att jag är ledsen att min uppdatering varit sämst!
Men jag hoppas verkligen att ni fortsätter läsa min blogg för jag ska verkligen blogga som en tok nu!

I dag var det sista dan på ridlägret.
Vi red först lite barbacka i ridhuset och hade lite lartjo lajban ridning.
Sen åt vi lunch och sen började vi att rykta hästarna.
Vi hade rykt tävling och jag & Johanna kom tvåa :D
Sen började vi göra i ordning hästarna för att ha en liten uppvisning för föreldrarna.
Vi skulle hoppa en "bana" på tre hinder och några bomar.
Det gick jätte bra och jag är supernöjd!
Sedan vart det lite avslutnings fika och sen hem.
Det har varit jätte kul på lägret och jag har lärt mig ytligare lite till :D

Men Nessie då?
Jo, hon har det bra ute i sommarhagen!
Men i går tog vi faktiskt in henne och bortade av henne och kollade så hon inte hade några så eller nåt sånt oh sen red vi tillbaka tillbaka till hagen och släppte ut henne igen.
Så jag fick ju i alla fall träffa min lilla plutt :)
Villket jag är glad över.
Men som sakt ska jag verkligen försöka blogga super mycket nu.
Eftersom min uppdatering varit smämst!
Så kika in varje dag så kanske nåt nytt har dykt upp ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback