Nu äntligen!

Publicerat: 2011-06-30 / 23:30:29 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!
Nu äntligen kommer det vara lite mer uppdatering om Nessie.
Bloggen handlar ju om henne!
Men det är bara för att jag inte har varit hos henne nånting, så jag vet liksom inte vad jag skulle skriva om så såna fall.
Men imorgon ska jag åka ut till henne!!
Ska försöka ta massa kort då mamma följer me.
Kommer bli så mysigt att få träffa henne! :D

Sofie & Exit
Publicerad: 2011-07-01 / 22:25:31 | Blogg: http://sofieochexit.blogspot.com/

Nu är tävlingen avgjord, kika in om det blev DU som vann! :D

För att lättast hålla koll på nya tävlingar med ännu bättre vinster - lägg till min blogg på bloglovin!



Vänliga hälsningar,

Sofie - sofieochexit.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback