Det blir bättre...

Publicerat: 2011-06-19 / 22:54:13 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!
Förlåt för så dålig uppdatering!
Men det är som jag sakt tidigare, jag är på ridläger nästan hela dan så jag kan inte blogga då.
Och sen när man kommer hem är det middag och så är man ganska trött.
Men jag lovar att upptateringen kommer toppas sen när ridlägret är slut.
Inte för att jag längtar till det men kanske glädjer er att det kommet bi bättre!
Ni: Jaja, jätte kul inlägg Emelie!
Jag: Ja vet!, Jag skriver om så otroligt intressanta grejer!
Ni: Ääää ZZZZZ
Jag: Så mycket bättre, när vi är tillsammans...
Ni: Oj vad klockan går, dags att dra! Hej Svejs!
Jag: ...
Hade inget at göra ^^
Jag vet att mina inlägg är tråkiga!
Men dom blir roligare sen!
Ni: ZZZZZZZZZZZZ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback