Dagens Ridpass

Publicerat: 2011-06-12 / 23:45:19 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!
I dag red jag barabacka... igen.
Men det är rätt så skönt, både för mig och för Nessie.
Vi red på utevolten och det gick bra.
Menjag visste inte riktigt ad jag skulle träna på så det blev lite skänkelvikningar och lite olika vägar.
Finns inte så mycket mer att skriva om just dagens ridpass men jag kan skriva om det runt om lite gran.
Jag borstade henne riktigt ordentligt i dag!
Alltså riktigt ordentligt!
Stod säkert och pysslade med henne i en time!
Hon var jätte duktig, stod nästan och sov!
Antagligen av värmen.
Sedan red jag, men inte så länge.
För sen var det dags för Siggestas sommaruppvisning och det ville jag självklart se!
Men innnan jag gick betade jag henne ordentliget, i typ 25 minuter.
För sen ville jag se på sommaruppvisningen.
Dom var jätteduktiga och det var roligt att se.
Men sen ville Ann ha hjälp med att släppa ut hästarna i sina sommarhagar.
För nu får jag hästarna semester!
Jag fick rida Erns till hagen! :D
Och sen släppa honom där med dom anndra.
Dom russa i väg som raketer dom små busarna.
Och i morgon ska Nessie släppas ut i sommarhagen!
Ska bli kul att se hur hon reagerar när vi släpper henne. XD
Jag var i stallet nästan hela dagen i dag och det var riktig skojikt!

Alexandra - Uppsalas största blogg
Publicerad: 2011-06-13 / 03:47:50 | Blogg: http://vadfanskajagheta.se

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/mandag-dagens-blogg.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback